|
Sprzęgła kołnierzowe do silników spalinowych
BoWex® FLE-PA
 |
Charakterystyka wyrobu
- sprzęgło do połączeń silników spalinowych i pomp hydraulicznych
- do wszystkich napędów hydrostatycznych oraz maszyn budowlanych
- wysoka sztywność i odporność na wpadanie w rezonans
- bezobsługowe
- poliamidowy kołnierz o dużej wytrzymałości mechanicznej i temperaturowej
- zwarta budowa
- łatwe w montażu
- dostępne specjalne kołnierze przyłączeniowe
|
Opis sprzęgła
Sprzęgła BoWex® z zębami łukowymi stanowią połączenie do przeniesienia momentu obrotowego i nadają się szczególnie do wyrównania osiowych, promieniowych i kątowych odchyłek wałów.
Zęby łukowe pracują w taki sposób, że przy przemieszczeniach kątowych i promieniowych naciski na krawędziach zębów prawie nie występują, dzięki temu sprzęgło pracując niemal się nie zużywa.
BoWex® FLE-PAC
 |
Charakterystyka wyrobu
-
sprzęgło do połączeń silników spalinowych i pomp hydraulicznych
-
do wszystkich napędów hydrostatycznych oraz maszyn budowlanych i rolniczych
-
wysoka sztywność i odporność na wpadanie w rezonans
-
bezobsługowe
-
kołnierz PAC o wysokiej sztywności mechanicznej
-
doskonała odporność na zużycie nawet pod dużym obciążeniem
-
bardzo zwarta budowa
-
łatwe w montażu
-
dostępne kołnierze przyłączeniowe wg SAE oraz wykonania specjalne
|
Opis sprzęgła
BoWex® FLE-PAC są skrętnie sztywnymi sprzęgłami z zębami łukowymi, wykonanymi ze stali i poliamidu o wzmocnionej konstrukcji. Obszary zastosowań sprzęgieł BoWex® FLE-PAC dotyczą wysokowydajnych silników wysokopreżnych oraz pomp hydraulicznych. Montaż wzdłuż osi pozwala na łatwą instalację konieczności użycia dodatkowych narzędzi do osiowania. Kolejną korzyścią jest bardzo mała długość montażowa sprzęgła. Kołnierz sprzęgła BoWex® FLE-PAC składa się z kryzy stalowej i poliamidu wzmocnionego włóknem węglowym. Ze względu na wzmocnienie włóknem węglowym, poliamid posiada lepsze właściwości zmniejszające zużycie, a tym samym dłuższą żywotność. Kołnierz, jako integralną część posiada element z cienkiej blachy stalowej, co stanowi bardzo kompaktowe rozwiązanie przy mocowaniu do napędu. Piasta sprzęgła wykonana jest ze stali. Otwory są zwykle dostępne jako stożkowe lub z wielowypustem. Piasty z otworem wielowypustowym dostepne są także z mocowaniem zaciskowym. Otwory wielowypustowe mogą być wykonywane wg różnych norm.
Sprzęgła kołnierzowe do silników spalinowych |
|
Sprzęgła kołnierzowe do silników spalinowych |
plik PDF |
|
MONOLASTIC Jednoczęściowe, kołnierzowe sprzęgło elastyczne 3 otwory montażowe |
plik PDF |
|
MONOLASTIC Jednoczęściowe, kołnierzowe sprzęgło elastyczne Typ SAE |
plik PDF |
|
Typ FLE-PA |
plik PDF |
|
Typ FLE-PAC |
plik PDF |
|
Dobór zgodny z normą SAE |
plik PDF |
|
Wymiary montażowe zgodnie z normą SAE |
plik PDF |
|
Kołnierze w wykonaniach specjalnych, część 1 |
plik PDF |
|
Kołnierze w wykonaniach specjalnych, część 2 |
plik PDF |
|
BoWex-ELASTIC Typ HE1 oraz HE2 |
plik PDF |
|
BoWex-ELASTIC Typ HE3 oraz HE4 |
plik PDF |
|
Dane techniczne oraz odchyłki |
plik PDF |
|
BoWex-ELASTIC Typ HE-ZS oraz typ HEW |
plik PDF |
|
BoWex-ELASTIC Typ HEG do wałów kardana |
plik PDF |
|
Dobór sprzęgła |
plik PDF |
|
Zastosowania - BoWex FLE-PA, BoWex-ELASTIC oraz MONOLASTIC |
plik PDF |
|
|
|